ღஜღبا من تنها نیستیღஜღ ღஜღبا من تنها نیستیღஜღ
درباره ما


خوش اومدی عزیزمღ اینجا با من تنها نیستی!ღ امیدوارم لحظه های خوبی رو با من بگذرونی!ღ بعضی از آپا تو اون وبم هم هست!ღ چون خیلی دوسشون دارم میذارم اینجا!ღ بدون نظر بیرون نرو!ღ اگه نظر ندی نامرد و بی معرفتی!ღ نظر خصوصی هم نذار!ღ میسی!ღ

پیوند روزانه

ازهمه جاوهمه چی
پرنسس هزار چهره زیبایی دنیا ابرو جونم
nazanin joon
Happy Time
بوســـــه بــــر لبـــهــای بـــاد
!! انتقاد آزاد !!
بهشت آباد
KING SOFT 2012
نرم و اهسته بیایید
فرشته بی بال...
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


ღஜღبا من تنها نیستیღஜღ

ღاگر تنها ترین تنها شوم بازهم خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشته هاستღ
شب بارانی...
موضوع: <-PostCategory->


شبي غمگين شبي باراني و سرد
مرا در غربت فردا رها کرد
دلم در حسرت ديدار او ماند
نگاهم را گرفتار فنا کرد
به من ميگفت تنهايي غريب است
ببين با غربتش با من چه ها کرد
و او هرگز سکوتم را نميديد
اگرچه تا ته دنيا صدا کرد...!!!

 

Barani6 عکس های بارانی



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت18:57---6 تير 1392
خیلی خوشمل

روشنا
ساعت17:43---13 مرداد 1391

چقدر حقیر وکوچک است آن که به خود مغرور است،چرا که نمیداندبعدازبازی شطرنج،شاه

وسربازهمه دریک جعبه قرارمی گیرند....


بیژن
ساعت22:28---12 خرداد 1391
سلام خوبین این ایامو بهتون تبریک میگم[گل]

اامهسا
ساعت9:40---9 خرداد 1391
بـا تــــــــــو زیــر بارانـــم...



چتــر برای چـهـ ؟!



خیـــــــال كه خیــــس نمیشــود...!


پاسخ: خـــــــــیلی زیبا... مـــــــرسی!!!


fateme
ساعت21:27---6 خرداد 1391
خوبی بادبادک اینه که می دونه زندگی اش فقط به یک نخ بنده
ولی
بازم تو اسمون می رقصه و می خنده .


مَریـ❤ـم
ساعت22:43---19 ارديبهشت 1391
هيـــچ کـس در نظــر مــا کــامــل نـيـست ....
تـا زمـانـي کـه عـاشــق بشــويـم ... !!!


امیرعلی
ساعت19:37---12 ارديبهشت 1391
×من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بيا
6تانظريادت نره






دائي مصطفي
ساعت17:54---3 ارديبهشت 1391
ولي تنهائي اونقدرم كه شما فكر ميكني غريب نيست ما خودمون هميشه با وفادارترين يار تنهائيامون هستيم

ستایش
ساعت18:18---29 فروردين 1391
به او بگو تورا بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم زیبا بود مرسی

bahman
ساعت23:43---27 فروردين 1391
لینک شدی مرسی گلی
پاسخ: خواهش میشه!!!


ذریه
ساعت21:47---26 فروردين 1391
سلام عزیزم دلم برات ی ذره شده بود...ببخشید خبر ندادم به دلیل مسابقات نمیام نت الانم بزور اومدم اجی گلم...اپاتم عالی بود قربونت شم....بووووووووووووووووووووووووو وسپاسخ: سلام آجی جونم!!! بابا مسابقـــــــــــــه!!! حالا مسابقه چی هست؟؟؟

دختر تنها
ساعت23:22---25 فروردين 1391
تو مرا می فهمی

من تورا می خواهم

و همین ساده ترین قصه یک انسان است

تو مرا می خوانی

من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم



و تو هم می دانی





تا ابد در دل من می مانی



از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل





از برای گفتنت باید که مولانا شوم


پاسخ: زیبا بود مرســـــــــی!!!


محمدرضا
ساعت11:37---24 فروردين 1391
سلام سمانه خانم تبریک میگم وب زیبایی داریین اگرخواستین به وب منم یه سری بزنین خوشحال میشمپاسخ: سلام مرسی که اومدی خوشحال شدم!

مريم مقدس
ساعت21:33---23 فروردين 1391
ميـــــــــــسي
پاسخ: خواهش گلم!


behzad
ساعت19:04---23 فروردين 1391
منم آپم پاسخ: میام بهت میگم!

ansherli
ساعت17:29---23 فروردين 1391
webloget ghashang tar shode!!!!!1

باران
ساعت13:56---22 فروردين 1391
سلام گلم مرسی که خبرم کردی عالی بود.پاسخ: سلام عسیسم خواهش میشه! مرسی!

baran
ساعت13:42---22 فروردين 1391
سلام دوست عزیزم وبلاگ زیبایی داری

خوشحال میشم به وب منم سر بزنی

منتظر حضور گرمت هستمپاسخ: سلام چشم حتما میام پیشت!


قآلب های جوجو و شوشو
ساعت23:26---21 فروردين 1391
آره عزیزم میشه


مجتــبی
ساعت23:24---21 فروردين 1391
salam mer30 az davadeton kheyli ziba bodپاسخ: مرسی عزیز!

امیر مهدیار
ساعت23:11---21 فروردين 1391
سلام مممنونم که به من سر زدی


تو خودت ستاره هستی عزیزم
پاسخ: سلام خواهش میشه مرسی میلطفی!!!


امیر مهدیار
ساعت23:10---21 فروردين 1391
سلام مممنونم که به من سر زدی



تو خودت ستاره هستی عزیزم
پاسخ: سلام خواهش میشه مرسی میلطفی!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :سمانه | لينک ثابت |دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,|



موضوعات
اولین پستم! عکس عشقولانه گریزانم... ♥♥♥دهکده عشق♥♥♥ آب هندونه راه بی بازگشت... گناهم را ببخش... شب بارانی... نصیحت عاشقانه چارلی چاپلین به دخترش! راه های جذب دیگران...

لینک دوستان

کسی مثل هیچکس...
bijan0300
@ دردهــ ــای بیقــ ــرار @
ورود برای عموم مردم ممنوع
حرفهای نگفته
عصر جدید کامپیوتر
برکه ی نیلوفر
(¯_)(¯`•DOWNLOAD•´¯)(¯_)
همه چیز از همه رنگ
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با من تنها نیستی و آدرس ma2ashegh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

فروردين 1391


نویسنده وبلاگ :

سمانه

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







این سایت را حمایت می کنم


Up Page
Big Smileys :. چت با مديريت .:
کد وضعيت ياهو در وبلاگ
تماس با ما ابزار های مفید وبلاگ نویسان

Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com